مصرف لبنيات را فراموش نكنيد
پژوهشگران بر لزوم وجود مقدار كافی لبنیات كم چرب در برنامه غذایی روزانه افراد تاكید دارند.
به گزارش سلامت نیوزبه نوشته جدیدترین شماره نشریه پزشكی هایپرتنشن ، وجود مقدار كافی لبنیات كم چرب در برنامه غذایی روزانه احتمال ابتلا به پرفشاری خون را كاهش می دهد.
پژوهشگران با بررسی بیش از 29 هزار زن بیش از 45 سال متوجه شدند ، زنانی كه بیشترین میزان شیر و ماست كم چربی را در برنامه غذایی روزانه خود مصرف می كنند در یك مدت زمان 10 ساله به مراتب كمتر از دیگران در خطر ابتلا به پرفشاری خون قرار دارند.
پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مصرف لبنیات كم چرب را در پیشگیری از بیماری های قلبی نشان داده بود .
بيشتر...
|
|
مبارزه با آفت مينوز گوجه فرنگي
گلخانه داران گرامي پيرو اطلاع رساني قبلي خواهشمند است هشدارها و اقدامات پيشگيرانه درمورد آفت مينوز گوجه فرنگي را جدي بگيريد.
|
متقاضيان سوخت بخش كشاورزي
بامراجعه به سايت www.tejaratasan.ir وارسال به مديريت جهادكشاورزي شهرستان كدرهگيري دريافت نمايند.
بيشتر...
|
متن كامل لايحه هدفمند كردن يارانه ها
شانا _ مجلس: بر اساس لایحه هدفمند کردن یارانه ها که در کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس و با همفکری نمایندگان دولت مصوب شده، باید قیمت حامل های انرژی برای پس از سال پایه بر اساس قیمت تحویل در روی عرشه کشتی (فوب) خلیج فارس و قیمت ارز منظور شده در بودجه سالانه تعیین می شود.
بيشتر...
|